Nedavno je Chery objavio najnovije rezultate prodaje. Oktobar koji je upravo protekao bio je peti uzastopni mesec u kome je mesečni obim prodaje Chery automobila premašio 100.000, sa rastom ukupne prodaje od 50,4% u odnosu na prethodnu godinu, dostižući 132.828 jedinica. Chery je prodao ukupno 1.026.758 jedinica u prvih deset meseci, što je najbolji učinak u istom periodu, sa rastom od 38,8% na godišnjem nivou, čime je po prvi put ostvaren rekord od preko milion jedinica godišnje kumulativne prodaje.
Chery proizvodi iz TIGGO porodice dobro se prodaju širom sveta zahvaljujući dokazanoj „Strategiji proizvoda Hero”
Chery proizvodi su oduvek bili veoma cenjeni i dobro prihvaćeni na globalnom automobilskom tržištu, posebno proizvodi iz TIGGO porodice u okviru „Strategije proizvoda Hero”. Dve glavne serije proizvoda, TIGGO 7 i TIGGO 8, ostvarile su od januara do oktobra na globalnom tržištu izuzetne performanse prodaje od 134.900 i 159.500 jedinica.
Naročito u Južnoj Americi, na Bliskom istoku, ali i u drugim regionima, Chery je pokazao odlične rezultate. U Brazilu, od januara do oktobra ove godine, Cheryev kumulativni obim prodaje iznosio je 29.854 jedinica, sa tržišnim udelom od 2,38%, što ga svrstava među 10 najprodavanijih brendova i nadmašuje neke od vodećih brendova u Evropi. Predvođen kontinuiranom dobrom prodajom TIGGO porodice, Chery ARRIZO 6 takođe privlači sve više brazilskih kupaca i osvojio je nagradu za najbolju preprodaju 2022.
Na Bliskom istoku, Chery je takođe postigao dvostruko povećanje u pogledu prodaje na tržištu i reputacije brenda. Posebno je TIGGO 8 Pro hvaljen od strane uticajnih medija kao „potpuno nova revolucija na automobilskom tržištu u Kataru” i osvojio je titulu „The Most Intelligent Pioneer”.
Chery ubrzava internacionalizaciju na Svetskom prvenstvu
Kontinuirana dobra prodaja Chery automobila na globalnom tržištu i najbolji učinak u istom periodu ne samo da su usko povezani sa odličnim kvalitetom proizvoda, već se mogu direktno pripisati Cheryevoj dubokoj posvećenosti uslugama kupcima i aktivnom marketingu na Svetskom prvenstvu.
U oktobru je Chery na globalnom tržištu pokrenuo opsežnu seriju aktivnosti tokom FIFA Svetskog prvenstva u Kataru 2022, uključujući osvetljavanje znamenitosti u Kataru, Meksiku, Brazilu i mnogim drugim zemljama. Sa zvaničnim otvaranjem Svetskog prvenstva u novembru, Chery će takođe započeti proslavu kako bi podelio karnevalski duh i strast sa milionima korisnika širom sveta. Tada će se sukcesivno pokrenuti TikTok izazov „Igrajte zajedno” (“Play Together”), gde će stotine ljudi iz sporta zajedno komentarisati fudbal i druge uzbudljive aktivnosti. Osim toga, Chery će organizovati i aktivnost “WCWL Karnevalsko veče” („WCWL Carnival Night”) za ključne utakmice, kako bi „igrali zajedno” i sa globalnim korisnicima.
Fokusirajući se na Svetsko prvenstvo, Chery takođe aktivno sprovodi ciljane aktivnosti na različitim tržištima. U Brazilu, Chery će sarađivati sa vrhunskim igračima i poznatim sportskim medijima u svim aspektima, i održavati izuzetno uzbudljive offline aktivnosti za hiljade korisnika, a u zemlji domaćinu, Kataru, Chery će obezbediti vozila za odeljenje bezbednosti, kao i vozila za medije iz više od deset zemalja učesnica. Pored toga, Chery će tokom Svetskog prvenstva obezbediti za vlasnike vozila širom sveta i besplatnu uslugu prevoza na međunarodnom aerodromu Doha.
Mada je 2022. godina teška i izazovna za globalno tržište automobila, Chery je po prvi put postigao obim prodaje od preko 100.000 jedinica u pet uzastopnih meseci i godišnji obim prodaje od preko milion jedinica, pokazujući svoju apsolutnu sposobnost da prevaziđe izazove. Sa početkom Svetskog prvenstva i pozitivnim tržišnim rezultatima na kraju godine, očekuje se da će Chery postaviti još jedan prodajni rekord u naredna dva meseca čime bi zaokružio 2022. godinu.